Sidor

fredag 27 mars 2015

Blött på flera sätt..

Ahhhh, fredag!
Det blidde en blöt fredag! Jäklars vad det regnade i morse!

Tonårsdottern som var ute på studentfest, var aningens blöt när dom kom hem i natt.
Typ såhär...
Men, det har ändå varit varmt idag.
Inte blåst så jäkla kallt som igår. Så det var ändå helt ok.
Jag åkte in till kontoret ganska tidigt för att hinna beta av lite innan dagens möte.
Då, fick jag äntligen det där sms:et.
Som gjorde mig jätteglad. Äntligen, äntligen kan vi andas uuuut.
Nu är det liksom klappat och klart. Men vi har munkavle på ett tag.
Men det gör att det äntligen går att ta lite andra beslut.

Efter mitt möte åkte jag och köpte en liten champagneflaska. Vi har längtat efter att få göra det. :-)
 Jag, som har känt mig lite förkyld idag, eller rättare sagt, som att en förkylning kommer krypande, kände att det liksom lättade efter ett par glas! ;-)


Man borde dricka bubbel oftare! ;-)
Så, nu känns det bra. Att vi hinner landa och andas innan det är dags för nästa utmaning.
Sen är det ju ofta så att det som gör en glad kan göra en annan ledsen ibland.
Och så är livet.
Så, när jag hoppade av glädje så blev någon annan bekymrad.
Men det ordnar sig.
En  annan person har också haft en tung dag idag. Gått igenom något man inte ska behöver göra.
Vissa händelser är bara fel.
Jag har inte kunnat sluta tänka på dem...

Men, nu är det fredag och jag ska sjunka ner i soffan med en bra bok!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar