Sidor

måndag 16 februari 2015

Räknar dagar.

Ving vet precis hur man ska få sina kunder att längta lite mer än vad som är bra.
Man får nämligen mail, var och varannan dag, som räknar ner!

Det är inte många dagar kvar nu...
Jag hann börja oroa mig över att mina nya baddräkter inte skulle dyka upp. Men, se man hade bytt system från paket numero ett och två!
Till barnens fick jag ett sms. Och till mitt en avi. Så, jag trodde att avin hängde ihop med sms:et.
Men, idag fick jag en påminnelse, som tur var.
Det är alltid spännande när man skickar efter kläder på nätet. Men, dom passade perfekt!
Den blå har en del draperingar över magen.
Så, man liksom döljer "fladdret" med fladder! :-) Kameran gör inte färgen rättvisa, den är "piggare" än så..


Den svarta är mer "hålla in och hålla upp".

Jag är riktigt nöjd med båda!

Som alltid, hittar jag inte tagsen och banden till resväskorna.
Vi brukar alltid sätta ett band runt, både för att inte de ska gå upp när man slänger iväg väskorna och för att känna igen dem.
Jag köper tags varje gång vi åker någonstans. Och hittar dem inte när det är dags igen.

Och inte hittade jag banden heller. Fast jag vet att vi har flera.
Så, det blev lite färggranna varianter.
 Och två kuddar. Bra att ha. Någon av oss blir ofta lite krokiga! ;-)

 Och ett par solglasögon.
Kan behövas är man åker till ljuset! ;-)

Så har måndagen gått.
Och ingen magsjuka. Än. ;-) Men jäkligt snorigt. Lillemans näsa ser ut som röda mulen.
Få se om det blir mer eller mindre.
I morgon är det friluftsdag för honom. Skönt att dom är ute! :-) Men är det kallt, vete sjutton om det är så smart.
Han ska till tandis direkt efter lunch, så jag jobbar hemma. För att hinna måste jag hämta honom där dom "friluftar" och det blir varken hackat eller malet att åka till kontoret.
Tur att det går att jobba hemifrån.

Som sagt. En dag i taget.
Det ska bli så skönt att åka på ledighet, men också spännande att komma tillbaks.
Det liksom "bubblar" här och var.
Nåt kul kommer det att bli framöver. Det gäller bara att veta vad det är man vill! :-)
Och våga önska det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar