Sidor

fredag 13 februari 2015

När himlen glöder...

Så blev det fredag. Veckan består av måndagar och fredagar! :-)
Och den här veckan har jag njutit, hejdlöst av soluppgångarna! Vilken himmel vi haft!


Solen glöder när den går upp!

Och himlen glöder när solen går ner.
Det tar andan ur en!
 Och jag får verkligen inte nog.
Veckan har gått löjligt fort. Vips bara.
Träna har jag knappt hunnit. Det har varit föräldraföreningsmöte, hämta barn och jaga tvättråttorna.
Men, onsdagen tog jag en vända på bandet. Löjligt tungt.
I torsdags tog jag ett par vändor komplex femman som gick bra.
Men stunden på löpbandet gick skit.
Jag hade inget flås alls. Helt galet hur tungt det kan vara ibland.
Idag har jag lite ont i halsen, så det kunde det bero på att jag har nåt skit i kroppen.

Nya naglar har jag dock hunnit med.
Två tider blev inte av på grund av att först jag blev sjuk och sen min nageltjej.
Men, vi valde rosa glitter. Blev snyggt trots att dom är korta.


Men, nu är det helg.
Lite fest, lite vardagligt storhandla och tvätta. (Denna eviga tvätt!)
Och - packa till semestern!
Jag är ju sån. Så, allt ska vara packat och klart senast tisdag.
Nu ska jag krypa upp i soffan och somna! ;-)
Det har varit en bra vecka på många sätt, men öppna loopar son tar energi är fortfarande i omlopp.
Men, det ordnar sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar