Sidor

onsdag 27 augusti 2014

En lång men najs dag....

Vi vann över bacillerna, denna gång! :-)
(Om än tillfälligt...kanske)
Men, nu boostar jag barnen, så att de kanske får lite mer motståndskraft.

Minime var jättepigg och glad i morse och hoppade iväg till skolan.
Det är till och med så att jag nu kan revidera väckningstiden! Wow, liksom.
Jag var så inställd på att vi skulle behöva gå upp snortidigt, för att få i dem frukost och hinna med.
Men, dom äter och klär på sig så fint så.
Det gör att dom kan väckas betydligt senare. Skönt!

Idag sken tom solen vilket gör det så mycket lättare att gå ut. Vi fuskade och jag skjutsade dem för att jag skulle på ett möte, men ångrade mig direkt.
Det tar längre tid och är bökigare att ta bilen!
Det får bli slut på det. Nu blir det apostlahästarna så ofta det bara går.

Sen åkte jag på ett leverantörsmöte. Som blev något helt annat. Visst, det jag var där för blev jättebra, men det blev också en otroligt bra dialog.
Personen jag pratade med känner jag sen ett tag tillbaks. Och ibland funkar det bara så bra, att bolla funderingar.
Och den personen har varit precis i livet som jag är nu. Vägskäl. Reflektion. Det blev ett fantastiskt bra möte och jag fick en massa att tänka på.

Eftermiddagen tillbringade jag på företagsmingel och träffade alla mentorer och adepter i den mentorgrupp jag deltar i.
Så kul!
Det finns så många drivna personer som vill en massa.
Vi är ett riktigt härligt gäng som har skitkul när vi träffas! :-)
Det blev dock en lång dag...klockan 19:30 var jag hemma..

Idag fick jag också ett besked som gjorde mig själaglad! Nu väntar jag bara på ett sista beslut.
Som alltid så är det inga snabba beslut, men om det blir då blir det åka av!
Det händer grejer denna höst, inte tu tal om annat! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar