Sidor

fredag 4 april 2014

Så kom den!

Så blev det fredag.
Och lagom till veckans sista arbetsdag så har man ju vant sig med de tidiga morgnarna också.
Det har varit en intressant vecka på många sätt...
Utbildning....
 Donation av ägg...i förväg...;-)
 En helt fantastiskt vacker morgon..Att åka in till stan, när solen går upp och glittrar i vattnet...
Ah...skittidigt och kallt...
 ..Men denna underbara frukost, var liksom värt den tidiga morgonen! ;-)
Hotellfrukost...mmm....
 Idag gick nästan hela dagen åt att köra grejer. Möbler, porslin och pynt, till vår nya lokal.
Det blir så fint! :-)
Dock ekar det lite fortfarande. Vi behöver få in mer textil. Helst innan vår näsa föreläsning. Annars får vi dela ut hörselkåpor! :-)
Väl hemma åkte maken och hämtade ett barn och jag tog apostlahästarna för att hämta det andra.
Vi stannade till en stund i parken och jag solade näsan lite.
Det är så najs med detta ljus! Men, det är lite kallt, fortfarande...

Maken köpte blommor! Så vackra färger!  

Skönt med helg nu.
Jag tänker inte jobba en minut. Jag har en massa fix. Men jag tänker inte tänka en tanke.
Bara göra fysiska saker. Med händerna.
Låta huvudet vila, som är på gränsen att gå varm.
Promenad i solen kanske.
Ladda inför nästan vecka som blir _galen_. Rolig, spännande, utmanande och ....ja galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar