Sidor

torsdag 21 november 2013

Stängt, öppnar i mars!

Så blev det fredag. Nästan.
Det har känts som fredag hela dagen. Men, det är inte så konstigt att man blir dagvill. Det är aldrig ljust.
Man går i mörker...
Jag vet. Jag har lovat. Jag ska inte gnälla över mörkret.
Men det är svårt att låta bli.
För även om vi snurrar mycket ute, hit och dit, så känns det inte som att man ser något dagsljus alls.
Och mörkare ska det bli. Det upplyste en medhyrare på nya kontoret oss om idag.
Fint!
Det blev man ju glad över att höra.

Nåja. Det är fredag i morgon i alla fall! :-)
Veckan har bara försvunnit! Tjopp.
Jag har varit ute hos kund tre dagar. Det är lite ovanligt att jag är ute på tre ISO projekt samma vecka.
Det brukar gå lite omlott.
Men så blev det. Plus att vi varit ute på sälj och förbereder en workshop och ett föredrag till nästa vecka.
Och vi ligger efter så att det smäller om det....
Tur att vi har hela helgen på oss!
Och en hel fredag!

I morse var jag med Minime på sista BVC kontrollen. Lite märkligt! Snart har vi inga BVC och dagisbarn!
( Yey!)
Det gick bra och hon fick sin spruta. Det gjorde inte ont. Då. Nu var hon öm och stel i armen.
Sköterskan förvarnade om att hon kan få feber i natt. Dagis fröken menade att alla 5 åringar på avdelningen hade varit hemma dagen efter i år.
Hm.
Fint att jag helt glömt att hon skulle få sprutan! Så, är hon skruttig i morgon, så får vi tänka om lite.
Vi får gå i skift, helt enkelt.
Men, det är väl bättre att hon däckar i morgon och inte på söndag, när hon ska ha kalas.
För det är viktiga saker!
Julen är inte lika viktig ens! :-)

Julen ja. Det känns verkligen som att den kommer att komma som en överraskning i år!
Vete fasen när jag ska få hem jullådorna..
I morgon måste jag in dit där kartongerna står, för att fakturera. Ja inte i kartongerna, utan i rummet bredvid! ;-)
Hinner jag, så ska jag försöka få med mig en lådda eller två. Men, blir minime sjuk, så är det inte att tänka på..
Det kommer upp lite julbelysning här och var, så jag skulle vilja inventera mina lådor..
Och julklappar?
Måste man ha sådana?
*suck*
Jag är alltid anti julen. Iofs jag gillar att pynta och dofterna och maten är goda.
Men allt runtomkring.
Usch.
Mjäe.. tja.
Det kanske känns roligare snart.
Helst skulle jag gå i ide och krypa fram i mars! :-)
Kan man göra det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar