Sidor

söndag 3 februari 2013

Hur vet man?.....

....Att barnen ätit cocosbollar till frukost?
Jo, man får dammsuga hela köket ifrån cocosflingor när man vaknar! ;-)

Jag blev akut godissugen igår kväll. Och -det var ju Mellokväll, så man fick ju äta lite gott.
Minime hjälpte mig att svänga ihop ett fat med bollar.
Det är ju faktiskt jätte gott och man kan smaksätta med lite olika saker.
Och de som blev kvar, åt barnen som sagt till frukost, tydligen!


Det har varit helt underbart fint väder idag.
Solen sken och värmde!
Man ställer sig gärna med näsan mot den och får lite D vitamin överskott.
Och det märks att dagen blir längre, sakta men säkert..

Inomhus har det har slipats och förberetts för målning av sovrum. Fint blir det, när det blir klart.
Vi har fyllt en bil med möbler som ska till förvaring.
Skönt att se lite resultat nu!
Jag blir allmänt grinig av röran! ;-)

Men, man kan pigga upp sig med lite annat fint. Förslagsvis rosa saker!
Dessa underkläder är helt galet sköna!
Tanken är att ha dom som träningsunderkläder, men de är så otroligt sköna, att jag gärna skulle ha garderoben full!
sen gör det ju inte ont att man kan köpa både rosa, cerise och andra pigga färger på både trosor och tränings BH! :-)

Idag kände jag dock inte för att träna.
Jag har burit ner en hög med kartonger till källaren, det får räcka som träning! ;-)

Sen är det dags för vardag igen. Känns som att helgen bara försvann, igen.
Vi har en spännande vecka framför oss.
Jag hoppas på mycket sol i veckan som ger energi. Känns som att jag inte kan få för mycket! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar