Sidor

fredag 1 februari 2013

En ny affärsidé!

Fredag och solen skiner!
Najs!
Det blev flera bambi på is innan vi satt i bilen i morse. Hela dagen igår regnade det och i natt blev det minusgrader.
Helt galet halt!
Men vackert.

Jag tog mig ett långt och hårt träningspass i morse.
Nu känns det att jag är tillbaks efter det korta uppehållet. Det gick att lägga på lite tyngre vikter idag igen.
Härligt!
Nu är jag verkligen sugen på att kunna börja springa ute.
Jag tog en snabb vända på löpbandet idag. Jag har ju "bara" PW:at hela vintern och försökt undvika att springa, för att ge kroppen lite annat att jobba med.
Idag kändes det bättre än på länge, så nu längtar jag till våren! :-)

Dagens lunch blev en stor hög med varma grönsaker och kyckling.
Mums..
Vårt sovrum är numer såhär fint! :-)
Kan bara bli bättre, liksom...

Jag har roat mig med att läsa på lite nya ISO krav. Jag kan inte läsa när det är tyst, så tv:n står på och tuggar..
Och jag fick mig ett riktigt gott skratt!
Tvshop har ju lite mer eller mindre märkliga saker man kan sälja.
Och jag blir lika förvånad varje gång jag råkar se ett program!

Just idag, säljer man "massage and slim" byxan!
Man drar på sig en tight bralla, som -hör och häpna! - både värmer och "masserar" fläsket, så att man på så vis blir smal och fin!!!
Man kan fortsätta äta pommes och glass och behöver inte röra sig mer än man brukar!
Vips, för 68:- i månaden i ett par hundra år så blir man smal!
Yey!
Vilken grej!!
Man visar en par tanter med volanger som drar på sig brallorna och sen står och ler in i kameran.
Otroligt att dom inte svimmar, för man ser att det inte går att andas!
Ja visst, blev siluetten smalare, men fläsket trycktes ju bara iväg någon annanstans!
Det är ju inte så att man har dom ett par dagar och har sen gått ner ett par kilon!
Herregud!

Hur kommer man på alla dessa märkliga grejer? Och vem köper dem??
Och varför kommer inte jag på nåt sånt otroligt, som jag kan kränga och blir rik som ett troll!??

Det är ju verkligen det folk går igång på.
Tjejer, nåt man snabbt bli pinnsmal av och killarna nåt som ökar..hm.."prestandan"

En tjock strumpa till tjejerna och ett sockerpiller till männen!
Hm...
En ny affärsidé! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar