Sidor

torsdag 6 december 2012

Ordningen återställd.

Idag fick jag så hem dom.
Blommorna!
Det finns en hel del fina och glittriga. Men det känns så dumt att ge samma pris för en blomma som man får två för, bara för att dom hällt på lite glitter.
Då blir jag lite snål! :-)
 
 
Men, nu har jag fyllt krukorna som stått tomma ett tag.

Najs.
Nu kan jag sova lungt! ;-)

I kväll blir det hämtning av son som jobbar sent.
För att jag är så himla snäll!
Och lite curlande också! ;-)

Tågen borde gå nu, men han slutar sent..

Vi har roat oss under kvällen att hjälpa loss bilar som stått och slirat i vår backe.
Och skottat undan lite...
Vi skulle bli oerhört glada över en låda med sand, som vi skulle kunna sanda backen med.
Jag har föreslagit det flera gånger men responsen har varit sval.

Det har inte blivit speciellt mycket jobbande idag. Jag skyller på att det är Finlands självständighetsdag idag och då måste ju jag, som har rötter där, få fira det?
:-)
Som tur är så slocknade Minime tidigt, så jag kan sätta mig och jobba nu i stället!
Blir lagom tills jag ska ut och göra som Prästens lilla kråka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar