Sidor

tisdag 4 december 2012

Nörderier..

Oj, oj. Nu är jag trött.
Jösses vad man inte är van att gå upp så tidigt på morgnarna! ;-)
Det skulle behövas en längre inkörning för att få det att funka!
Skönt med en vanlig morgon i morgon.
Då ska det även bli träning!
Jag behöver det för att få alla tankar på plats.

Farmor dök upp i morse för att passa Minime. Det ingick även en bil i barnvakteriet! :-)
Skönt!
När jag lämnat av Lilleman styrde jag näsan norröver och fick direkt höra på radion att det var kaos i trafiken.
Det hade krockats, stod still, skulle bärgas.
Och det var verligen p-plats hela vägen ifrån Årsta till Norrtull.
Men, jag var ute i god tid, så det var bara att rulla och njuta av atuomatlådan! ;-)

Väl framme hann jag ta en kaffe innan vi började.
Sen har det matats info hela dagen!
Bra info. Spännande, nytt men ändå inte.
En hel hög med ISO nördar som rockar loss! :-D
Det är kul när man lämnar en kurs med fickan full av visitkort.

Och som vanligt får man en massa idér, tankar och inspiration. Inte för att jag orkar göra något åt det nu för ögonen går i kors.
I kväll blir det soffan på sin höjd.

I morgon får Minime gå till dagis. Så skönt att hon inte var sjuk så länge.
Snabba baciller gillar vi!

Undras när jag ska orka fundera på julklappar och det inköpet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar