Sidor

söndag 23 december 2012

Har jag sagt att det är pirrigt???

Så äntligen! Årets skinka!
Jätte god!
Till och med barnen mumsade i sig med god aptit.
Minime tyckte att det var den godaste skinkan hon ätit. Någonsin.
Inte för att jag tror att hon mins sina tidigare julars skinkor. ;-)
 
 
Till denna drack vi en jätte god Julmust! Lagrad på Bourbonfat.
Lite som blandning mellan must och öl.
Och inte så söt.
Mums!

 
Sen kom det efterlängtade momentet!
Tomte gröten!
Ja, jag står ju inte och kokar gröt, som sen ska släng...eller, jag menar, Tomten bryr sig ju inte om det är hemmakokt gröt eller inte..:-D

 
Nu står den där och bara väntar! Ska bli spännande att se om han varit här och ätit gröt i morgon bitti.
Och kanske lämnat ett och annat paket som tack?


Jag undrar om vissa familjemedlemmar kommer att sova speciellt mycket i natt! ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad mysig jultradition med julgröten. :) Ha nu en jättefin jul med dina nära och kära. God Jul och kram!

    SvaraRadera