Sidor

onsdag 19 december 2012

Dagens garv

Minime är hemma idag.
Speciellt sjuk är hon inte, men det är svårt att avgöra på morgnarna. Hon är inte så pigg....överlag, innan klockan 8.

Det innebär att hon ska hon få följa med på ett möte på eftermiddagen. Det är stort!
Hon har prövat olika kläder och funderat vilka skor hon ska ha.
Att vi drar overall över alltihopa spelar liksom ingen roll.

Sen har hon frågat var 10:e minut sen i morse: Ska vi åka nu?
För en stund sen, när jag sitter och jobbar och minime och storebror sitter i köket hör jag följande:

Minime: "ska vi åka nu?"
Storebror, som ruttnat "lite" : NEJ! ni ska inte åka nu, det är flera timmar kvar!
Minime: Vadå? ÄR du mamma, eller???
Mammaaa, ska vi åka nu???
Jag: (försöker hålla mig för garv) Nej, inte än.
Storebror: Jag SA ju det!
Mime: Gjorde du????

You just gotta love her! :-)

Knasfian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar