Sidor

tisdag 13 november 2012

Tur att det finns smink!

Idag känns det som att jag gått igenom en tröska under natten.
Helvette vad öm jag är i varenda muskel i ryggen.
Who...
Tur att jag vet att det går över! :-)

Men- Vilket underbart väder det är!!
Det var skraparutan i morse, men solen visade sig redan då och man förstod att det skulle bli en vacker dag idag.
Det känns som evigheter sen det inte regnade och var grått.

Jag har sovit som en kratta. Framåt morgonqvisten dök Minime upp och kröp ner hos mig.
Hon lekte propeller en stund för att sen somna PÅ min arm.
Och när hon väl somnar, då rör man inte på sig.
Efter en stund, somnade armen och jag låg och funderade på hur jag skulle dra undan den...
Jag slumrade en stund och vaknade till av att ett billarm gick.
"uoiouiouiouiiiii"....
Orka gå upp och titta..näe...
Jag tyckte inte att det lät som någon av våra bilar, för det låte mer "tututtu" och till slut tystnade det.
För att dra igång igen precis när jag somnat...
Och sen upprepade vi det en sisådär 12ggr!
Dah..
Vid 6 tassade stora dottern upp och gjorde frukost och jag gjorde henne sällsis en stund samtigt som jag kikade ut. Det hade varit pinsamt om det varit min egen bil som jag legat och irriterat mig på! ;-)

Sen var det bara att väcka lite barn och dra igång tisdagen.
När jag lämnat av båda, kröp jag ner i sängen igen och sov en timme.
Jiises så skönt det var!
En varm dusch och en stor kopp kaffe och så är jag på gång! :-)

Stora dottern ska på bio i kväll. Och se smygpremiären av Twilight. Den börjar runt 00 i natt!
Yey!
HON lär vara trött när hon ska upp till skolan på onsdag! :-)
Men, dom är ju unga och behöver inte så mycket sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar