Sidor

torsdag 27 september 2012

Drottning av tvätthögarna

Jesss! Idag är det feberfritt! :-)
Så, vi kammade till oss, bokstvavligen och åkte till dagis för att fotografera Minime.
Vi var lite tidiga, för jag hade glömt exakt tid.
Min kalender kan inte "ta" minutrar hit och dit, så jag var osäker på om vi hade tid 15 eller 15:05.
Det visade sig att vi hade 15:10 och vi var där 14:55.
Men, det gjorde inkentinken, för de som skulle vara där var det inte, så gick rätt in, fotade och gick ut på en sisådär 15 sekunder! :-)
 
Sen blev det kramkalas på dagisgården, för bästisen N längtade så enormt efter Minime!
Och fröken konstaterade att "det är tomt och tyst utan henne" :-)
 
Sen, fick jag en tiara av barnen.
Jag är tydligen drottning.
Av dammråttor eller tvätthögar, antar jag! ;-)
 
 
Och, den är så pass liten att den lätt glöms bort. Jag antar att folk man träffar på har svårt att koncentrera sig om tiaran sitter kvar.
Skulle vara kul att pröva i och för sig. Och se hur lång tid det skulle ta innan någon frågar, varför jag har den! ;-)
 
Idag hittade jag den här filuren i kylen. Jag fick den för länge sen av min svägerska.
Idag, knäckte jag den och åt en bit till kaffet.
Varför? Tja, det var gott. Jag var uttråkad. Den fanns...;-)

 
Den är god, jätte god. Men, man blir faktiskt "mätt" på en bit. Suveränt till kaffet!
Blev en bit till kaffe på maten nu med! ;-)
 
Men, jag är på väg ner till gymmet.Så det ska svettas bort...
 Idag blir det tung styrka.
Jag längtar efter att köra riktigt tungt. Så att man får blodsmak i munnen! ;-)
Och träningsvärk.
 
Måste skynda så att jag hinner klart till mitt favvoprogram som kommer i kväll! ;-)
 

2 kommentarer:

  1. Ahh du menar bakprogrammet! Och innan är det kockarnas kamp.

    SvaraRadera
  2. japp! :-) Rena porren! ;-) Men jag har tröttnat på alla matprogram...:-/

    SvaraRadera