Sidor

onsdag 29 augusti 2012

Kärt barn (fru?) har många namn

Den "försvunna timmen" har inte märkts så mycket ändå idag.
Måste bero på att jag är så jäkla effektiv när jag sätter den sidan till! ;-)

Men, jag klantade mig en anings, och tog en sväng ut på baksidan. Solen skiner och de är 22 grader!
Hur kul var det att återvända till det här då??


Men, jag har ju inte bara en prioriteringsgumma på axeln, jag har även en högljudd jobbhäxa på andra axeln! ;-)
Det är en förutsättning för att kunna sitta hemma och jobba.
Det blev en sån vecka nu. Lite tråkigt, halva (nåja, hela) nöjet med en arbetsplats är ju annars kollegorna! :-)
(Nu kan jag ju inte säga "alla kakorna i skåpet" ;-) )
Nästa vecka får det snällt bli en kontorsvecka! Annars börjar jag snart prata med blommorna...som att jag inte redan gör det? ;-)

Nåja, man kan ju liva upp pappershögarna med lite roliga grejjer... Som denna lilla filur! Som jag fått av maken.
Han tycker ju att jag liknar henne ibland...rätt ofta, typ jämt! Vet inte om det är frisyren kanske???

 
Sen, har jag ju den här filuren! :-) Sötgrisen! Innehåller en massa roliga dokument! Som miljöaspektregister och annat sexigt! ;-)


 
Vårt sommarställe heter ju Casa Plupp, för att maken tycker att jag ser ut som Plupp också...



Och jag undrar hur det går ihop? Med tanke på hon den andra, längre upp?!
Det kanske är näsan?
Hm...
Eller, är det kombon av alla tre här ovanför????? Hm...
Det borde ju bli såhär om man slår ihop dom? Va?

:-D


Nåja, maken hade ramlat över nya löparskor på lunchen, och tydligen fanns det rosa(!) löparskor till mig!
Känns som att jag måste vakna extra tidigt i morgon, så att jag kan åka ut på lunchen! :-)
Jag blir ju inte snabbare med rosa skor, men det är roligare att springa! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar